2019-02-04 09:11:04

UPUTE ZA LEKTIRU NA DRUGAČIJI NAČIN

Lektira na drugačiji način

UPUTE ZA RAD

podjela učenika u skupine (4 - 6) pročitati lektirno djelo samostalno napraviti „brdo” (napisati redoslijed događaja) usporediti brdo s ostalim učenicima u skupini izvaditi najzanimljivije dijelove koje želite glumiti, snimiti za film ili radio (npr. dijalog na str. 26, 5. i 6. rečenica).

KAKO KRENUTI?

početkom mjeseca dogovoriti zadatak za pojedinu skupinu (snimanje filma, radio igre, dramatizacija teksta) ponoviti upute za rad (BRDO) radio: dodajte zvukove, šumove... film: snimajte iz različitih udaljenosti, različitih kutova, dodajte glazbu... gluma: naglasite mimiku, gestu, kretanje po pozornici, rekvizite, govor glumca izražajan.

ZADACI ZA RAD U SKUPINI

pripremiti dramsku igru za nastavu snimati radio igru (dodati zvukove i šumove) snimati film (snimati glumu, mijenjati planove snimanja, mijenjati kutove snimanja)

PREZENTACIJA RADOVA

zadnji dan u mjesecu  učenici obavezno moraju najaviti i prepričati ostalima u razredu što su radili, kako... prezentacija analiza i vrednovanje

Tehnika; sredstva i pomagala:

mobitel 5. razred – snime 1. dio filma (kadar), pauza, snime 2. dio fima (2. kadar). 6. razred koriste Movie maker za montiranje

NAJČEŠĆE GREŠKE

nema potpuni redoslijed događaja, nepovezani redoslijed događaja premalo dijaloga premalo glume više učenika - pripovjedača (teško učenicima pratiti) tekst pripovjedača i snimljeni dijalog prenose iste stvari

 

 


Osnovna škola Strahoninec