2020-04-27 20:48:04 28. 4. utorak Dobro jutro svima! Znam da vam je pomalo već dosta i računala, tableta, mobitela, zadataka i zadaća ali ćemo izdržati jer mi to možemo i hoćemo. Mala obavijest i osvrt na vaš rad na samom početku. Čestitam i zahvaljujem svima koji redovito šaljete sve izvršene zadatke i zadaće i zbog toga sam jako ponosna na vas. Za one učenike koji su povremeni upućujem molbu da se više aktiviraju i sudjeluju. Napominjem da svaku vašu aktivnost i zadaću bilježim što možete vidjeti u bilješkama e imenika. No, nažalost neki učenici ne izvršavaju svoje obaveze. Ne bih voljela da imate negativne bilješke. 1. Padlet - zanimljivosti o Tesli nije poslalo 8 učenika, 2. Radove sata razrednika više od 10 učenika, 3. Prirodu - rezultate kviza 13 učenika Mogla bih tako nabrajati ali to nije cilj. Voljela bih da pažljivije čitate zadatke koji se od vas traže i da budete redovitiji. A sada krećemo u novi radni dan:
1. HRVATSKI JEZIK - Pridjevi i pisanje pridjeva izvedenih od vlastitih imenica - vježbanje Prisjeti se što su pridjevi pa dopuni rečenicu. Pridjevi su vrsta riječi kojima opisujemo ------- Pridjevi mogu biti _______________ i _________________. Ponovit ćemo i pomoću sadržaja na ovom linku. Otvori link. Najprije usmeno opiši sliku koju vidiš. Kraj svakog lika nalazi se crveni krug - klikom na krug ponovit ćeš ono što je važno. To zapiši u bilježnicu. U crvenom obliku u oblaku pronaći ćeš zadaću za danas. https://www.thinglink.com/scene/593098576213573633 Napiši pravilno u bilježnicu: kruh od bake = romobil od Nele = med od maslačka =
2. MATEMATIKA - Pisano dijeljenje (240 :20) Počinjemo dijeliti s dvoznamenkatim brojem i nemojte se uplašiti . >NIje to Babaroga . Bit će teže na početku ali tako je bilo i sa svime što smo novo započinjali pa smo savladali . U Školi na trećem učiteljica Gordana je to već puno puta objašnjavala. Gledajući nju sigurno ste i naučili dijeliti.
Ponovimo kako smo dijelili 560:8= -podijelili smo broj stotica i destica ( 56) sa 8 i dopisali nulu
Znači: 560: 8 = 7 i količniku 7 dopisujemo 0 te tako dobijemo 70.
Broj 0 dijeljen bilo kojim brojem je 0
Udžbenik str. 116. riješiti ZNAM! NOVO: a.) 24 : 8 = ? 240 : 8 = ? 240:80=? b.) 72:9=? 720 :9= ? 720:90= ? Uočavaš li neke sličnosti?
Pročitaj zadatak u roznom pravokutniku u Udžbeniku na str. 116. i uoči postupak dijeljenja u tablici i izvan tablice. I JOŠ OVAKO : 560:40 = ? 56 : 40 = 1 JER JE 1 X 40 = 40 56 - 40 = 16 DOPISUJEMO 0 I DOBIVAMO 160 : 40 = 4 ZNAČI 560:40 = 14 -40 160 -160 0
Riješi zadatke u U 117. str. Mala pomoć uz 5. zadatak u Udžbeniku - Ovo je neka velika škola koja ima 12 prvih razreda. Ti moraš izračunati koliko je razreda ( odjela) učenika drugog, trećeg i četvrtog razreda. ? 260: 20= ..... Mi smo 4. b odjel. Pravilnije je reći odjel nego razred. U našoj školi ima 16 odjela od 1. do 8. razreda. Imamo po dva odjela za svaki razred. Znači 2 prva razreda, 2 druga, 2 treća itd.
Ako nešto nije jasno slobodno me nazovi. Nemoj odustati. Naučit ćemo, bez brige!
3.LIKOVNA KULTURA Ovisnost oblika i prostora - ambalaža (omot) proizvoda
Prikazane su ambalaže (omot, ono u što je nešto upakirano) proizvoda koje često upotrebljavamo - sredstva za čišćenje, čokolade, mliječni proizvodi…
Proučimo kako boje i ilustracije na ambalaži upućuju na proizvod koji je upakiran.
Oblikovanje upotrebnih predmeta naziva se dizajn. Dizajn nije umjetnost, već ga nazivamo primijenjenom umjetnosti. Umjetničko djelo nema upotrebnu vrijednost pa ga umjetnik može oblikovati kako god želi; dizajner mora upotrebni predmet oblikovati kako bi što bolje ispunjavao svoju funkciju.
Kako bi izgledali omoti proizvoda koji bi se nazvali našim imenom? Primjerice: Hana - čajni kolačići, Vito - voćni sok, Josip - pribor za jelo, Leo - četkica za zube i tako dalje. Što bi bilo naslikano na takvoj ambalaži, kakve bi bile boje, kakvog bi oblika bila slova, što bi još pisalo?
Danas ćemo raditi dizajn omota za proizvod koji će se nazvati vašim imenom, a njegov će izgled ovisiti o namjeni. Kutijicu ćemo prvo omotati nekom bojom (može kolažem, bijelim papirom za printanje, otpadnim papirom), a zatim na njoj slikati kolaž-papirom (reklamnim letcima) i flomasterom.
Bili ste vrlo vješti i kreativni u izradi kućica za ptice pa se nadam da ćete i danas dati sve od sebe i izraditi zanimljivu ambalažu. Možda poželim kupiti vaš proizvod- već sam vam pričala kako lako podlegnem reklami. Uživajte u radu! Čujemo se sutra a do onda sve vas grlim! |
Osnovna škola Strahoninec |