2020-05-06 20:53:59

7.5. četvrtak

Jutreko......

Nastavljamo nastavu na ovaj način do daljnjega. Znam da ste se veselili ,i ja sam, i da ste sada tužni, i ja sam,  jer se nećemo naći u školi. No, nakon dva tjedna će donijeti nove mjere pa se nadam da ćemo se onda moći naći u klupama.

Do onda ..... znate već ..... sve vas grlim.

1. sat MATEMATIKA - Pisano dijeljenje - vježbanje

I danas kratka uputa - samo vježbamo dok ne postanemo mali majstori matematičari wink.

RB - 112. stranica

 

2. TZK - skači, penji se, preskači uže, igraj se loptom, kolutaj se na travi ili na tepihu,  budi vani u dvorištu, pomaži roditeljima u vrtu, voćnjaku, kuhinji, pospremi svoju sobu..... samo se kreći.

 

3. PRIRODA I DRUŠTVO - Život životinja, U 36. i 37. str.

Upoznali smo život biljke, naučili koji su dijelovi biljke te što je sve potrebno da bi se biljka razvila.

Otvori link na kojemu ćeš saznati sve nove informacije o životinjama koje do sad nisi znao/ znala.

https://view.genial.ly/5e9e061d2763ea0da12e61a9/interactive-image-zivot-zivotinja

Prouči sadržaje u svojem udžbeniku na strani 36. i 37. 

U svoju bilježnicu napiši naslov Život životinja

 

               - nabroji nekoliko životinja i napiši gdje žive.

 

Domaće životinje            Divlje životinje            Kućni ljubimci

 DIVLJE ŽIVOTINJE, 10 kom             Kućni ljubimci - kucniljubimci02032017


  

(Marinov kućni ljubimac surprise. I vi sigurno imate svoje drage ljubimce koji vas vole i koje vi volite.)

 

Nabroji neke od životinja i napiši čime se hrane.

Biljožderi                 Mesožderi            Svežderi

 

Ovaj link će ti pomoći u podjeli:

https://view.genial.ly/5e792036dd2dca0da6ce371f

Nakon što smo naučili koje životinje gdje pripadaju, gdje žive i čime se hrane, pokušaj odigrati igru i provjeriti jesi li upamtio koja se životinja čime hrani. 

https://wordwall.net/hr/embed/51aff568176b4e7292a6ff87fc8f2762?themeId=1&templateId=2

 

https://learningapps.org/watch?v=pyfb1wuoj18&fbclid=IwAR32m4kSsRoenqlvSmTHxyaBLjbr2KFQ-aR7foBHurw7DTRv4sMVAJAgnhg

 

Zadaća: RB 56, 57, 58. str.  - imaš vremena do ponedjeljka.

 

4. HRVATSKI JEZIK - Djevojčica zlatnog osmijeha, Sonja Krstanović

Vjerujem da si jučer pročitao/la tekst dva puta kako smo se dogovorili i da ti se priča svidjela. Danas nastavljamo.

  1. Pred tobom su dva izraza lica, kakve osjećaje izazivaju u tebi?

Razmisli i reci što sve možeš napraviti da bi tužnom licu vratio osmijeh?? Zapiši u pisanku!

  1. Vjerujem da si smislio/ la originalna rješenja!
     

 

 

  1. Usmeno si odgvorio/la na pitanja vezana uz priču na 187.stranici.

( Sigurno zaključuješ kako je djevojčica bila drukčija od ostale djece. Sve je osmijehom pretvarala u zlato.
               
                Djevojčica je bila usamljena i tužna! Kojim svojim postupcima je to pokazivala? (sjedila je
                sama u sobi i plakala)

 Sunce je bilo dobro i suosjećalo je s njom. Postupci Sunca (bilo mu je žao djevojčice,
                rastopilo je njezin osmijeh, pomagalo je)
                Zaključujemo da u priči prevladava pripovijedanje. Ima i dijaloga, ali puno manje.

  1. Plan ploče:

                                                  Djevojčica zlatnog osmijeha

                                                                                               Sonja Krstanović

Tema: tuga djevojčice zlatnog osmijeha

Likovi: djevojčica i Sunce
                                  

   

    tužna                      dobro
                usamljena                 suosjećajno
                neupadljiva               rado pomaže

f ) Pronađi u tekstu opis djevojčice i napiši u RB 130 str.

Riješi i 2. i 3. zadatak u RB
                 

 

Do sutra sve vas grlim. Mislim na vas punooooooooheart.
                 

 


Osnovna škola Strahoninec