2020-05-11 21:34:59

12.5. utorak

Jutreko….

Hm..! Ja svaki put pozdravim s jutreko a možda vi tek otvarate u podne pa bi morala pozdraviti i podneeewink…..

Bilo kako bilo…. nadam se da ste mi dobro i da možemo odraditi i ovaj utorak.

Najprije zagrli sam sebe i nasmiješi se.smiley I već se bolje osjećaš, zar ne?

  1. Hrvatski jezik – Dušan Vukotić, Piccolo- animirani film

Ponovimo!

Filmovi: igrani, dokumentarni i animirani.

Animirani filmovi su : crtani, kolažni, lutkarski i računalno animirani.

Danas ćete pogledati crtani film Piccolo.

Kako nastaje crtani film?  

 

https://www.youtube.com/watch?v=Y9u4AG52yz8

Nešto o filmu:

Dva susjeda žive u istoj kući kao najbolji prijatelji, sve dok jedan od njih ne kupi malu usnu harmoniku i počne nesnosno svirati. Susjed ne može izdržati i revanšira se sviranjem na velikoj harmonici. Nastaje pakosno nadmetanje sve većim i većim instrumentima. U pomoć dolaze ostali susjedi, i podijelivši se formiraju velike simfonijske orkestre i zborove. Paklena buka kulminira. Dolazi do neželjenih posljedica, a svemu tome uzrok je mala usna harmonika »Piccolo«.

Produkcija: Zagreb Film - 1959

Trajanje: 09'23''

Režija: Dušan Vukotić

Scenarij: Dušan Vukotić

Glazba: Branimir Sakač


Nakon gledanja filma  pokušaj odgovoriti na ova pitanja: Po čemu možemo zaključiti da je riječ o animiranom filmu? O čemu govori film? Kada se odvija radnja filma? Gdje se odvija radnja filma?

 

Koji su se likovi pojavili u ovome filmu? Koje biste likove izdvojili kao glavne, a koje kao sporedne? Zašto?

 

Otvori bilježnicu i zapiši:

Animirani film:

Piccolo, Dušan Vukotić

 

Filmska vrsta ___________________________, ( kakav je to film)

 Tema____________________________,

 Vrijeme i mjesto radnje ___________________________,

Likovi:  glavni:____________________________________

             sporedni: ____________________

Filmska izražajna sredstva

 Zvuk:   ________________________________________(glazba, tišina, koje instrumente čuješ?)

Slika:  __________________________________________   (kadrovi, boja itd.).

 

Zadaća:  Što misliš o filmu?  Napiši svoj osvrt.

Što misliš o završetku filma? Što misliš, zašto u filmu nema govora?   Odgovori pismeno u bilježnicu.

 

2.Matematika – Pisano dijeljenje – Vježbanje

Uhvatili ste ritam dijeljenja samo još moramo malo vježbati.

 Danas birate: RB str. 113 ili RB str 114., a možda ima i onih koji mogu riješiti obje stranice. Da vidimo! Sretno!

 

 

3.Likovna kultura: Boja – komplementarni kontrast

  • Uočavamo, prepoznajemo i izražavamo komplementarne odnose i kontraste boja

Pribor za rad:

Kolaž papir, ljepilo, škare, papir za podlogu

  1. Ponovimo!

Osnovne boje su:                                            

 

  Izvedene boje dobivamo miješanjem osnovnih boja:

             +        =                           


          +    =      

                                                                                          

         +       =     
 

                                                                                         

 

Komplementarni parovi:     ( žuto- ljubičasto)

                                                  ( crveno - zeleno)

                                           ( plavo - narančasto)
 

Pojam kontrasta! KONTRAST = SUPROTNOST! ( u prirodi, npr.  crveni mak u zelenoj travi)

 

Komplementarni kontrast

  1. Promotri reprodukciju umjetničkog djela i pronađi na njemu komplementarne parove boja!               


http://likovna-kultura.ufzg.unizg.hr/images27/Matisse2a.jpg
 

             Henry Matisse: „Zulma“

 

Zadatak: 

Tvoj današnji zadatak je da kolaž tehnikom naslikaš polje makova.

( Popuni cijeli papir)

Pazi: komplementarni kontrast ( crveno - zeleno).

Kolaž - papir možeš rezati ili trgati, kako želiš!

Likovne radove šaljete svi. Ako ne stignete u utorak može i srijeda. Baš im se veselim.

Obožavam makove. Danas sam ih nabrala u šetnji. Prekrasni su, zar ne?

Možeš ih i ti nabrati za vašu terasu.

 

 

Eto, to je sve. Do sutra sve vas grlim! 

 


Osnovna škola Strahoninec