2020-04-22 22:56:14 23.4. četvrtak Jutreko….. Žabeki moji, čini mi se da moramo izdržati još malo. Dobre vijesti stižu. Možda se uskoro vidimo u klupama u školi među prijateljima. Do onda…… ne predajemo se. Pa nismo mi mačji kašalj nego 4. b.
Idemo odraditi današnji dan prema rasporedu:
UPAMTI! U pisanom dijeljenju šesteroznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem redom dijelimo: stotisućice, desettisućice, tisućice, stotice, desetice i jedinice. Rezultat dijeljenja provjeravamo množenjem.
*. Koji je broj 5 puta manji od broja 779 485? R: O:
Rasadnik tulipana ( slika je preuzeta s interneta). vezano uz 5. zadatak u Udžbeniku.
2. sat TZK
Vježbajte uz Školu na trećem , gibajte se vani, kotrljajte, skačite, penjite se, igrajte se loptom, bilo što – važno je da se krećeš. Moram vam reći da sam i ja povećala kretanje. Prije sam šetala 4 km sada sam već na 6 km …aha!
Prošli put su se u zadatak više uključili dečki i dvije tri cure. Zato će možda ovaj zadatak biti izazov više za cure. Dečki ne dajte se. Uključite se i vi. Popularan ples među mladima i mnogi mu ne mogu odoljeti. Pokušajte. Snimite se i ako želite pošaljite mi snimku. https://www.youtube.com/watch?v=r-8qeJMPyfQ Već se veselim 😊
Svaki kraj ima svoje posebnosti i svoje poznate osobe i znamenitosti. Pa tako i ovaj kraj. Iz ovog kraja dolazi svjetski poznati Nikola Tesla. Genijalac, izumitelj i znanstvenik ali i ….malo zanimljivosti: - čovjek koji je bio opsjednut brojem 3 , pa je tako 3 puta prao ruke, 3 puta je prošao zgradu prije nego je ušao…. - mrzio je bisere pa nije htio razgovarati sa ženama koje su ih nosile - obožavao je golubove - mao je izoštren sluh pa je mogao čuti grmljavinu na 600 km ili kucanje sata u drugoj prostoriji, - i još puno toga što će te vi otkriti istražujući pa ćete zanimljivost napisati u Padlet na stranici
A sada prezentacija o ostalim znamenitostima, zadacima i s igrom na kraju.
Evo, nekima ne otvara kviz pa sam ga stavila posebno.
Opis cvijeta – PISANA VJEŽBA - naslov
Tvoj je zadatak da opišeš ovaj cvijet prema planu opisa. Ponovimo: Svaki pisani rad ima UVOD, GLAVNI DIO, ZAVRŠETAK. UVOD – KOGA ILI ŠTO OPISUJEM GLAVNI DIO – VANJSKI IZGLED, OSOBINE ZAVRŠETAK – ODNOS PREMA ONOME ŠTO OPISUJEM
Pri opisivanju tratinčice vodi se nekim smjernicama koje ti mogu pomoći!
(Kakva je to biljka? Gdje raste?? Kakav joj je cvijet – oblik, boja, miris? Kakva su joj stabljika i listovi? Kakva je izgledom u odnosu na druge cvjetove? Kako je ti doživljavaš, sviđa li ti se i zbog čega? S čime taj cvijet možeš usporediti?)
U opisu se služi pridjevima, usporedbom i personifikacijom! Pazi na pravopisnu točnost te na smislenost rečenice! Budi originalan/originalna u opisu i predstavljanju cvijeta!
Eto, došli smo do kraja. Do sutra sve vas grlim.
|
Osnovna škola Strahoninec |