ERASMUS+ KA2 STRATEŠKO PARTNERSTVO U OSNOVNOJ ŠKOLI STRAHONINEC
Osnovna škola Strahoninec ove školske godine krenula je u međunarodni projekt Erasmus+ pod radnim nazivom NUMERACY@ENGLISH.
U KA2 strateškom partnerstvu sudjeluje sveukupno osam škola diljem Europske unije: Cinfães, Portugal (koordinator projekta), Strahoninec, Hrvatska, Kaleti, Latvija, Brodnica, Poljska, Lucca, Italija, Besançon, Francuska, Belfast, Ujedinjeno Kraljevstvo, Valsequillo, Gran Canaria, Španjolska.
Trajanje projekta je tri godine te su tijekom tog vremena predviđena tri transnacionalna sastanka te šest susreta partnera s aktivnostima osposobljavanja, podučavanja i učenja. Sve aktivnosti vezane su uz brojeve u svakodnevnom životu, matematičke igre i strategije, učenje engleskog jezika te usavršavanje na području informacijsko komunikacijske tehnologije. Tako će učitelji tijekom tri godine usavršiti svoje znanje na području financijskog obrazovanja, upotrebi WEB 2.0 alata i društvenih mreža u nastavi te interaktivnih ploča i tableta, korištenju pedagoških matematičkih igara i raznih matematičkih strategija, te upotrebi CLIL (Content and Language Integrated Learning) metode.
Osim edukacije učitelja, u projektu su predvođene i mobilnosti učenika. Tako će po šest učenika osmih razreda putovati u Portugal i Latviju te će također biti domaćini svojim vršnjacima iz Portugala i Latvije što donosi veliku dobrobit za cjelokupan sustav školstva u našoj sredini. Tijekom susreta, učenici će sa svojim europskim vršnjacima imati razne aktivnosti vezane uz brojeve i engleski jezik uz upotrebu IKT. Tako će proučavati novac te uspoređivati cijene pojedinih proizvoda u različitim državama, izrađivati matematičke zadatke na interaktivnim pločama i tabletima, izraditi ERASMUSPOLY društvenu igru, proučavati znamenitosti iz mjesta partnera te izrađivati 3D modele, izraditi višejezični slikovni rječnik, promišljati o ekološkim problemima i brojevima koji se vrte oko toga te izraditi plakate, naljepnice koje će ostale učenike potaknuti na smanjenje nepotrebne potrošnje papira, vode, energije.
Na prvom, transnacionalnom sastanku u Francuskoj, sudjelovale su učiteljice Sanja Hozmec i Petra Žganec te koordinatorica projekta Tamara Vidović.
Ecole maternelle Raymond Vauthier, škola domaćin, u gradu Besançon na istoku Francuske omogućila nam je uvid u obrazovni sustav Francuske kroz svakodnevni rad škole i predavanje gradonačelnika grada te prosvjetnog inspektora.
Timovi svih zemalja prezentirali su svoju školu, mjesto i državu na temelju učeničkih radova. Prezentacije i video o OŠ Strahoninec napravili su učenici osmih razreda škole koji su već počeli s pripremama za posjet svojim vršnjacima u Portugalu, u ožujku 2016. godine.
Tijekom sastanka, održan je i izbor za logo projekta Erasmus+ Numeracy@English. Svaka škola partner predložila je jedan logo, učenici su prije sastanka glasali za najbolji, a tijekom sastanka objavljen je pobjednički logo – logo koji je prikupio najviše glasova. U izradi prijedloga loga u OŠ Strahoninec radile su učenice 4. razreda, uključene u izvannastavnu skupinu Erasmus+.
Slika 3
Isto tako, koordinatori projekta iz svih škola partnera dogovorili su sve detalje oko provedbe projekta, obveza sudionika mobilnosti, evaluacije i diseminacije.
Slika 4
Sveukupni doživljaj bio je zaslađen radionicom i degustacijom čokolade i čokoladnih pralina učenika (starosti od dvije do pet godina) škole domaćina koji su pokazali da su matematika i čokolada odličan spoj.
Slika 5 6
Sve aktivnosti i rezultati projekta biti će dostupni na web stranicama projekta koje su u izradi te na eTwinning portalu. Također, u izradi je i FL@ME, Erasmus+ kutak u holu škole gdje će također biti dostupne sve informacije o projektu i projektnim aktivnostima.
Veselimo se novim susretima i novim aktivnostima!
ERASMUS+ KA2 STRATEŠKO PARTNERSTVO U OSNOVNOJ ŠKOLI STRAHONINEC
Osnovna škola Strahoninec ove školske godine krenula je u međunarodni projekt Erasmus+ pod radnim nazivom NUMERACY@ENGLISH.
U KA2 strateškom partnerstvu sudjeluje sveukupno osam škola diljem Europske unije: Cinfães, Portugal (koordinator projekta), Strahoninec, Hrvatska, Kaleti, Latvija, Brodnica, Poljska, Lucca, Italija, Besançon, Francuska, Belfast, Ujedinjeno Kraljevstvo, Valsequillo, Gran Canaria, Španjolska.
Trajanje projekta je tri godine te su tijekom tog vremena predviđena tri transnacionalna sastanka te šest susreta partnera s aktivnostima osposobljavanja, podučavanja i učenja. Sve aktivnosti vezane su uz brojeve u svakodnevnom životu, matematičke igre i strategije, učenje engleskog jezika te usavršavanje na području informacijsko komunikacijske tehnologije. Tako će učitelji tijekom tri godine usavršiti svoje znanje na području financijskog obrazovanja, upotrebi WEB 2.0 alata i društvenih mreža u nastavi te interaktivnih ploča i tableta, korištenju pedagoških matematičkih igara i raznih matematičkih strategija, te upotrebi CLIL (Content and Language Integrated Learning) metode.
Osim edukacije učitelja, u projektu su predvođene i mobilnosti učenika. Tako će po šest učenika osmih razreda putovati u Portugal i Latviju te će također biti domaćini svojim vršnjacima iz Portugala i Latvije što donosi veliku dobrobit za cjelokupan sustav školstva u našoj sredini. Tijekom susreta, učenici će sa svojim europskim vršnjacima imati razne aktivnosti vezane uz brojeve i engleski jezik uz upotrebu IKT. Tako će proučavati novac te uspoređivati cijene pojedinih proizvoda u različitim državama, izrađivati matematičke zadatke na interaktivnim pločama i tabletima, izraditi ERASMUSPOLY društvenu igru, proučavati znamenitosti iz mjesta partnera te izrađivati 3D modele, izraditi višejezični slikovni rječnik, promišljati o ekološkim problemima i brojevima koji se vrte oko toga te izraditi plakate, naljepnice koje će ostale učenike potaknuti na smanjenje nepotrebne potrošnje papira, vode, energije.
Na prvom, transnacionalnom sastanku u Francuskoj, sudjelovale su učiteljice Sanja Hozmec i Petra Žganec te koordinatorica projekta Tamara Vidović.
Ecole maternelle Raymond Vauthier, škola domaćin, u gradu Besançon na istoku Francuske omogućila nam je uvid u obrazovni sustav Francuske kroz svakodnevni rad škole i predavanje gradonačelnika grada te prosvjetnog inspektora.
Timovi svih zemalja prezentirali su svoju školu, mjesto i državu na temelju učeničkih radova. Prezentacije i video o OŠ Strahoninec napravili su učenici osmih razreda škole koji su već počeli s pripremama za posjet svojim vršnjacima u Portugalu, u ožujku 2016. godine.
Tijekom sastanka, održan je i izbor za logo projekta Erasmus+ Numeracy@English. Svaka škola partner predložila je jedan logo, učenici su prije sastanka glasali za najbolji, a tijekom sastanka objavljen je pobjednički logo – logo koji je prikupio najviše glasova. U izradi prijedloga loga u OŠ Strahoninec radile su učenice 4. razreda, uključene u izvannastavnu skupinu Erasmus+.
Slika 3
Isto tako, koordinatori projekta iz svih škola partnera dogovorili su sve detalje oko provedbe projekta, obveza sudionika mobilnosti, evaluacije i diseminacije.
Slika 4
Sveukupni doživljaj bio je zaslađen radionicom i degustacijom čokolade i čokoladnih pralina učenika (starosti od dvije do pet godina) škole domaćina koji su pokazali da su matematika i čokolada odličan spoj.
Slika 5 6
Sve aktivnosti i rezultati projekta biti će dostupni na web stranicama projekta koje su u izradi te na eTwinning portalu. Također, u izradi je i FL@ME, Erasmus+ kutak u holu škole gdje će također biti dostupne sve informacije o projektu i projektnim aktivnostima.
Veselimo se novim susretima i novim aktivnostima!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |