OŠ Strahoninec u Latviji
Učenici i učitelji OŠ Strahoninec ovih su dana posjetili Latviju. Četvrti sastanak u sklopu međunarodnog projekta Erasmus+ pod radnim nazivom NUMERACY@ENGLISH održan je u malom mjestu Kaleti u blizini zapadne obale Baltičkog mora, od 6. do 11. studenoga 2016.
U KA2 strateškom partnerstvu sudjeluje sveukupno devet škola diljem Europske unije: Cinfães- Portugal (koordinator projekta), Strahoninec - Hrvatska, Kaleti - Latvija, Brodnica - Poljska, Lucca - Italija, Besançon - Francuska, Belfast -Ujedinjeno Kraljevstvo (dvije škole), Valsequillo, Gran Canaria - Španjolska.
Hrvatski tim činilo je šestero učenika osmog razreda: Laura Balić Leček, Lorena Martinjak, Katarina Đukes, Iva Vinković, Denis Topolko i Luka Gregur te učiteljice Tamara Vidović, Jovanka Trbojević, Sanja Hozmec i Petra Žganec.
Tema sastanka bile su matematičke igre i različite matematičke strategije u nastavi.
Učenici iz Hrvatske tako su imali priliku boraviti tjedan dana u obiteljima svojih domaćina iz Latvije te doživjeti njihovu svakodnevnicu pohađajući zajedno s njima i učenicima iz Lucce u Italiji, koji su također bili sudionici aktivnosti učenja, podučavanja, nastavu u školi i sudjelujući na radionicama u sklopu projekta. Na radionici u Interaktivnom znanstvenom centru „ZINNO“ gradili su rakete. Istraživali su koliki je udio šećera u 100 g različitih slatkiša i grickalica te svoje rezultate kasnije prezentirali učiteljima. Marljivo su odradili zadnju etapu u izradi igre „Erasmuspoly“ koja je bila osmišljena na samom početku projekta te je kroz prethodne sastanke i rad učenika u matičnim školama dobivala svoj materijalni oblik. Učenici su igru igrali, prezentirali je i upakirali kako bi svaka škola dobila svoj primjerak. Uživali su u radionicama robotike jednako kao i u šetnji Liepajom gradom trećem po veličini u Latviji, lukom na Baltičkom moru, mjestom u kojem je rođen vjetar. Obišli su kulturne znamenitosti grada gacajući po snijegu koji nas je dočekao već prvi dan dolaska u Latviju, a svoja su novostvorena prijateljstva učvrstili na školskom plesu uz ritmove glazbe iz različitih država. Osim toga, imali su prilike isprobati svirati različite instrumente, pa čak i sudjelovati u orkestru zvona
Učitelji su pak, uz aktivnosti provedene zajedno s učenicima, svoje znanje usavršavali na seminaru matematičkih igara u nastavi koje su održali profesori iz Sveučilišta u Rigi, radionici robotike, praćenjem nastave latvijskih učitelja, ali i održavanjem sata matematike u njihovoj školi.
Iskustvo Latvije, zemlje polja, borovih šuma i ledenog Baltičkog mora, a tako toplih, srdačnih i gostoljubivih ljudi, svaki od njih doživio je na svoj način no složni su u tome da im je ono neprocjenjivo i da će ga se sjećati s osmijehom na licu.
OŠ Strahoninec u Latviji
Učenici i učitelji OŠ Strahoninec ovih su dana posjetili Latviju. Četvrti sastanak u sklopu međunarodnog projekta Erasmus+ pod radnim nazivom NUMERACY@ENGLISH održan je u malom mjestu Kaleti u blizini zapadne obale Baltičkog mora, od 6. do 11. studenoga 2016.
U KA2 strateškom partnerstvu sudjeluje sveukupno devet škola diljem Europske unije: Cinfães- Portugal (koordinator projekta), Strahoninec - Hrvatska, Kaleti - Latvija, Brodnica - Poljska, Lucca - Italija, Besançon - Francuska, Belfast -Ujedinjeno Kraljevstvo (dvije škole), Valsequillo, Gran Canaria - Španjolska.
Hrvatski tim činilo je šestero učenika osmog razreda: Laura Balić Leček, Lorena Martinjak, Katarina Đukes, Iva Vinković, Denis Topolko i Luka Gregur te učiteljice Tamara Vidović, Jovanka Trbojević, Sanja Hozmec i Petra Žganec.
Tema sastanka bile su matematičke igre i različite matematičke strategije u nastavi.
Učenici iz Hrvatske tako su imali priliku boraviti tjedan dana u obiteljima svojih domaćina iz Latvije te doživjeti njihovu svakodnevnicu pohađajući zajedno s njima i učenicima iz Lucce u Italiji, koji su također bili sudionici aktivnosti učenja, podučavanja, nastavu u školi i sudjelujući na radionicama u sklopu projekta. Na radionici u Interaktivnom znanstvenom centru „ZINNO“ gradili su rakete. Istraživali su koliki je udio šećera u 100 g različitih slatkiša i grickalica te svoje rezultate kasnije prezentirali učiteljima. Marljivo su odradili zadnju etapu u izradi igre „Erasmuspoly“ koja je bila osmišljena na samom početku projekta te je kroz prethodne sastanke i rad učenika u matičnim školama dobivala svoj materijalni oblik. Učenici su igru igrali, prezentirali je i upakirali kako bi svaka škola dobila svoj primjerak. Uživali su u radionicama robotike jednako kao i u šetnji Liepajom gradom trećem po veličini u Latviji, lukom na Baltičkom moru, mjestom u kojem je rođen vjetar. Obišli su kulturne znamenitosti grada gacajući po snijegu koji nas je dočekao već prvi dan dolaska u Latviju, a svoja su novostvorena prijateljstva učvrstili na školskom plesu uz ritmove glazbe iz različitih država. Osim toga, imali su prilike isprobati svirati različite instrumente, pa čak i sudjelovati u orkestru zvona
Učitelji su pak, uz aktivnosti provedene zajedno s učenicima, svoje znanje usavršavali na seminaru matematičkih igara u nastavi koje su održali profesori iz Sveučilišta u Rigi, radionici robotike, praćenjem nastave latvijskih učitelja, ali i održavanjem sata matematike u njihovoj školi.
Iskustvo Latvije, zemlje polja, borovih šuma i ledenog Baltičkog mora, a tako toplih, srdačnih i gostoljubivih ljudi, svaki od njih doživio je na svoj način no složni su u tome da im je ono neprocjenjivo i da će ga se sjećati s osmijehom na licu.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |