100 dana škole
Udruga „Zvono“ u sklopu eTwinninga već treću godinu provodi projekt „100 dana škole“. Projekt ima oznaku kvalitete RH, te EU oznaku kvalitete. Ove se godine diljem lijepe naše, kao i u svijetu, projekt provodio u razdoblju 8. - 15. veljače. Po prvi puta u projektu je sudjelovala i naša škola. U 2.a i 4.a razredu ovih se dana spominjao broj 100. Učenici su zajedno sa svojim razrednicama Petrom Žganec i Paulinom Mikolaj Blagus kroz različite aktivnosti obilježili 100. dan škole.
Učenici 2.a razreda na satu matematiku, a u sklopu obradbe dužine, nacrtali su 100 točaka i pokušali ih povezati sa 100 dužina. Međuprostore su obojali šarenim bojama. Na satu hrvatskog jezika, a u sklopu interpretacije pjesme K. Rožmana „ Ja hoću biti“ pokušali su napisati 100 zanimanja koje žele biti kad odrastu. U sklopu interpretacije pjesme I. Hut „Valentinovo u našem gradu “ na 100 šarenih sdrašca napisali su 100 osoba i stvari koje vole.
Učenici 4.a razreda u školskoj su knjižnici istražili i pronašli 100 pisaca, te riješili 100 matematičkih zadataka pisanog množenja. Razgovarali su o štetnosti zloupotrebe droga, alkohola, cigareta i izradili plakat s temom „100 razloga zašto reći NE ovisnostima“. Izrezali su 100 srca na kojima su napisali „Volim te“ na 100 jezika i napisali poruku prijatelju za 100 dana provedenih zajedno. Na kreativan su način prikazali sebe sa 100 godina.
Svi učenici 2.a i 4.a razreda zajedno su napravili milenijsku fotografiju oblikujući broj 100.
100 dana škole
Udruga „Zvono“ u sklopu eTwinninga već treću godinu provodi projekt „100 dana škole“. Projekt ima oznaku kvalitete RH, te EU oznaku kvalitete. Ove se godine diljem lijepe naše, kao i u svijetu, projekt provodio u razdoblju 8. - 15. veljače. Po prvi puta u projektu je sudjelovala i naša škola. U 2.a i 4.a razredu ovih se dana spominjao broj 100. Učenici su zajedno sa svojim razrednicama Petrom Žganec i Paulinom Mikolaj Blagus kroz različite aktivnosti obilježili 100. dan škole.
Učenici 2.a razreda na satu matematiku, a u sklopu obradbe dužine, nacrtali su 100 točaka i pokušali ih povezati sa 100 dužina. Međuprostore su obojali šarenim bojama. Na satu hrvatskog jezika, a u sklopu interpretacije pjesme K. Rožmana „ Ja hoću biti“ pokušali su napisati 100 zanimanja koje žele biti kad odrastu. U sklopu interpretacije pjesme I. Hut „Valentinovo u našem gradu “ na 100 šarenih sdrašca napisali su 100 osoba i stvari koje vole.
Učenici 4.a razreda u školskoj su knjižnici istražili i pronašli 100 pisaca, te riješili 100 matematičkih zadataka pisanog množenja. Razgovarali su o štetnosti zloupotrebe droga, alkohola, cigareta i izradili plakat s temom „100 razloga zašto reći NE ovisnostima“. Izrezali su 100 srca na kojima su napisali „Volim te“ na 100 jezika i napisali poruku prijatelju za 100 dana provedenih zajedno. Na kreativan su način prikazali sebe sa 100 godina.
Svi učenici 2.a i 4.a razreda zajedno su napravili milenijsku fotografiju oblikujući broj 100.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |