preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

eMatica

CARNet Admin

      

     


   Upisi u srednju školu

Upisi u srednju školu

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti

Numeracy@English - završni sastanak

Završni, deveti  sastanak projekta Numeracy@English održan je sredinom svibnja u Brodnici u Poljskoj.

Predstavnice Osnovne škola Strahoninec bile su Dijana Pasarić, Vesna Mikulić i Tamara Vidović. 


Tijekom priprema za sastanak, sa svojim učenicima su izrađivale 3D modele znamenitosti iz partnerskih država, ERASMUS CITY te su radove prezentirale ostalim partnerima. Tako su se na izložbi povodom Dana OŠ Strahoninec mogli vidjeti Giant's Causeway i Stormont (Sjeverna Irska), La Porte Noire (Francuska), Torre Guinigi (Italija), ''Great Amber" concert hall (Latvija), Teutonic Tower (Poljska), La Torre del Oro (Španjolska), Igreja de Cinfães (Portugal) i Crkva sv. Marka (Hrvatska).

Sastanak je protekao u pripremanju završnog izvješća i evaluaciji trogodišnjih aktivnosti projekta .

U projektu su sudjelovali učitelji i učenici škole uz svesrdnu podršku i pomoć ravnateljice Jelene Okun, tajnice Silvije Antonović i računovođe Melanije Moharić. 

U KA2 strateškom partnerstvu bilo je sveukupno osam škola diljem Europske unije:

  • Cinfães, Portugal (koordinator projekta)
  • Strahoninec, Hrvatska
  • Kaleti, Latvija
  • Brodnica, Poljska
  • Lucca, Italija
  • Besançon, Francuska
  • Belfast, Ujedinjeno Kraljevstvo
  • Valsequillo, Gran Canaria,Španjolska.

Tijekom trajanja projekta održana su tri transnacionalna sastanka te šest susreta partnera s aktivnostima osposobljavanja, podučavanja i učenja. Sve aktivnosti bile su vezane uz brojeve u svakodnevnom životu, matematičke igre i strategije, učenje engleskog jezika te usavršavanje na području informacijsko komunikacijske tehnologije. Tako su učitelji  tijekom tri godine usavršili svoje znanje na području financijskog obrazovanja, upotrebi WEB 2.0 alata i društvenih mreža u nastavi te interaktivnih ploča i tableta, korištenju pedagoških matematičkih igara i raznih matematičkih strategija, te upotrebi CLIL (Content and Language Integrated Learning) metode.

Na prvom, transnacionalnom sastanku u Francuskoj, u studenome 2015. godine, sudjelovale su učiteljice Sanja Hozmec i Petra Žganec te koordinatorica projekta Tamara Vidović. 

 Ecole maternelle Raymond Vauthier bila je škola domaćin u gradu Besançon na istoku Francuske. Timovi svih zemalja prezentirali su svoju školu, mjesto i državu na temelju učeničkih radova. Prezentacije i video o OŠ Strahoninec napravili su učenici osmih razreda.

Tijekom sastanka, održan je i izbor za logo projekta Erasmus+ Numeracy@English. Isto tako, koordinatori projekta iz svih škola partnera dogovorili su sve detalje oko provedbe projekta, obveza sudionika mobilnosti, evaluacije i diseminacije. Sveukupni doživljaj bio je zaslađen radionicom i degustacijom čokolade i čokoladnih pralina učenika (starosti od dvije do pet godina) škole domaćina koji su pokazali da su matematika i čokolada odličan spoj.

U ožujku 2016. godine učitelji Tamara Vidović, Dijana Pasarić, Snežana Nedelkovska i Mario Kanižaj, te  6 učenika ( Klara N., Lorena M., Elena Z., Petar Ž., Jure Š. i Jurica B.) boravili su u Portugalu, u mjestu Cinfaes, 70ak km od Porta. Aktivnosti koje su se tamo provodile bile su financijska edukacija za učitelje, novac, povijest novca,  uspoređivanje cijena i troškova života u državama partnerima za učenike.

Hrvatski, portugalski i španjolski učenici zajedno su snimili video uz pjesmu ''Price Tag'' Jessie J. Vrlo zanimljiva radionica bila je i izrada tradicionalnih pločica, azulejos. Pločice su vrlo popularne u Portugalu te  ih  se može vidjeti na različitim mjestima, na pročeljima kuća, željezničkom kolodvoru.

Učenici su  boravili  u obiteljima domaćina i na taj način još više upoznali kulturu i tradiciju.

Od 9. do 13. svibnja 2016. godine naša škola ugostila je  23 učitelja i 16 učenika iz 7 europskih zemalja. Aktivnosti u Strahonincu bile su vezane uz ekologiju, brojeve u prirodi, učenje engleskog jezika te uporabu informacijsko-komunikacijske tehnologije.  Obitelji iz Strahoninca, Savske Vesi i Novog Sela na Dravi ugostile su učenike iz Portugala i Latvije te im kao pravi domaćini pokazale znamenitosti našeg mjesta i Međimurja, te zajedno s ostalim roditeljima, djelatnicima škole, Općinom Strahoninec,  KUDom Strahoninec, Pjevačkim zborom Strahoninec priredili nezaboravnu priredbu i druženje za kraj susreta.

Posjetili smo i Županiju gdje su gosti imali prilike popričati s pročelnikom Upravnog odjela za društvene djelatnosti, gospodinom Brankom Sušecom. Naši europski gosti imali su prilike posjetiti i Regionalni park Mura-Drava te Plitvička jezera.

Četvrti  sastanak održan je u malom mjestu Kaleti u blizini zapadne obale Baltičkog mora. Hrvatski tim činilo je šestero učenika osmog razreda: Laura B. L., Lorena M.,  Katarina Đ., Iva V., Denis T.  i Luka G. te učiteljice Tamara Vidović, Jovanka Trbojević, Sanja Hozmec i Petra Žganec.

Tema sastanka bile su matematičke igre i različite matematičke strategije u nastavi. Učenici iz Hrvatske tako su imali priliku boraviti tjedan dana u obiteljima svojih domaćina iz Latvije te doživjeti njihovu, nastavu u školi i sudjelujući na radionicama u sklopu projekta. Na radionici u Interaktivnom znanstvenom centru „ZINNO“  gradili su rakete. Istraživali su koliki je udio šećera u 100 g različitih slatkiša i grickalica te svoje rezultate kasnije prezentirali učiteljima. Marljivo su odradili  zadnju etapu u izradi igre „Erasmuspoly“ koja je bila osmišljena na samom početku projekta te je kroz prethodne sastanke i rad učenika u matičnim školama dobivala svoj materijalni oblik. Učenici su igru igrali, prezentirali je i upakirali kako bi svaka škola dobila svoj primjerak. Uživali su u radionicama robotike jednako kao i u šetnji Liepajom gradom trećem po veličini u Latviji, lukom na Baltičkom moru, mjestom u kojem je rođen vjetar. Učitelji su pak, uz aktivnosti provedene zajedno s učenicima, svoje znanje usavršavali na seminaru matematičkih igara u nastavi koje su održali profesori iz Sveučilišta u Rigi, radionici robotike, praćenjem nastave latvijskih učitelja, ali i održavanjem sata matematike u njihovoj školi.

Peti  sastanak održan je u Belfastu u Saint Vincent de Paul Primary School.

Učiteljica Tamara Vidović sudjelovala je na sastanku čiji je glavni cilj bio evaluacija rada na projektu i analiza svih provedenih aktivnosti te dogovor o budućim aktivnostima projekta. Koordinatori svih partnerskih zemalja prezentirali  su aktivnosti koje su proveli u tijekom veljače, uz Dane sigurnijeg Interneta. Tako je učiteljica Tamara Vidović prezentirala radionice  i rezultate ankete koje su s učenicima škole provele pedagoginja škole Monika Zorčec i učiteljica informatike Vesna Mikulić u suradnji s Policijskom upravom Međimurskom. Također, učenici su na satovima engleskog jezika izradili plakate i markere za knjige s porukama o pametnom korištenju Interneta.

Sredinom mjeseca svibnja,  učitelji su posjetili su  Italiju. Šesti sastanak održan je u gradiću Lucca, u prelijepoj Toscani. Tijekom boravka u Italiji, učitelji Davor Žerjav, Janko Kalšan i Tamara Vidović sudjelovali su u nizu radionica vezanih uz upotrebu interaktivnih ploča u nastavi, robotiku, korištenje različitih aplikacija za proširenu stvarnost, QR kodove. Osim teoretskog dijela, imali su prilike i sami programirati  Bee-bot, Blue-bot, Sphero, Doc robote što je bilo vrlo zanimljivo iskustvo.

Učiteljice  Tea Horvatić, Snežana Nedelkovska  i Tamara Vidović, sredinom su mjeseca studenoga 2017. godine  posjetile su španjolsku partnersku školu na Kanarskim otocima, mjesto Valsequillo, na prelijepom otoku Gran Canaria.  Tijekom boravka na Gran Canariji, učiteljice su sudjelovale u nizu radionica vezanih uz CLIL (Content and Language Integrated Learning) metodu, metodu integriranog učenja jezika i nastavnog sadržaja, to jest poučavanju pojedinih nastavnih predmeta na engleskom jeziku. 

Partnerske škole su prije i tijekom sastanka pripremile dijelove višejezičnog, slikovnog, matematičkog rječnika koji je osim u papirnatom obliku dostupan i u online verziji.

Kulturološki dio sastanka obuhvaćao je razgledavanje dražesnog mjesta Valsequillo u kojem se nalazi partnerska škola, posjetu Učiteljskom centru u mjestu Galdar i muzeju i arheološkom nalazištu Cueva pintada. Također, učiteljice su sudjelovale u radionici izrade tradicionalnih predmeta od gline 'pintaderas' i radionici sviranja s priljepcima,  'lapas del sol'.

Osmi susret partnera održan je u veljači 2018. godine.  Tijekom boravka u Belfastu, učiteljice Petra Žganec i Tamara Vidović sudjelovale su u nizu radionica vezanih uz mentalne matematičke strategije i strategije pomoći učenicima u savladavanju matematičkih sadržaja (Maths recovery /SEN Maths) te tzv. ''Mental Calculations''. Imale su prilike isprobati didaktički materijal IZAK 9 koji pruža brojne mogućnosti primjene u nastavi a osmišljen je upravo u Sjevernoj Irskoj.

Partnerske škole su prije sastanka pripremile su prezentaciju o izradi 3D modela znamenitosti iz države koje dolaze pazeći na omjer, 1:100. U OŠ Strahoninec ovaj zadatak su obavili učenici 2.b razreda sa njihovom učiteljicom Sanjom Hozmec odabravši crkvu Svetog Marka u Zagrebu kao važnu znamenitost iz Hrvatske. Ekološki osviješteni, u izradi crkve koristili su reciklirani materijal.

Sve aktivnosti i rezultati projekta dostupni su na web stranicama projekta te na eTwinning portalu. Također, Erasmus+ kutku škole, nazvanom FL@ME, dostupne sve informacije o projektu i projektnim aktivnostima.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Tamara Vidović   datum: 23. 5. 2018.

Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 1. 2011.

Ukupno: 633014
Ovaj mjesec: 3424
Ovaj tjedan: 238

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Korisni linkovi




preskoči na navigaciju