4.5.ponedjeljak
Jutreko divni moji,
nakon produženog vikenda opet smo zajedno, makar i ovako. Nadam se da ste se odmorili, družili a vidim da ste bili i vrijedni u izradi plakata i prezentacija koje ćete mi danas poslati na pregled a u toku dva tri dana ćete dobiti i ocjene iz toga rada.
Sada krećemo u novi tjedan.
1. Sat razrednika - Majčin dan
Svake godine 2. nedjelju u svibnju obilježavamo Majčin dan. Sretni smo što ih imamo i da im možemo izrazit iljubav i pažnju svakoga dana.
Nekako ćete u tišini i u tajnosti pokušati za njih napraviti čestitku koju ćete im pokloniti uz zagrljaj i poljupce u nedjelju.
Iz slike je vidljivo što ti treba za izradu i kako napraviti. Nije ni važno hoće li biti takva ili ti imaš svoju ideju. Bitno je da iznenadiš mamu. Pazi na pisanje čestitke. Ona mora biti uredna, točna, pisana penkalom i s ljubavlju.
Nadam se da će se svidjeti mami. Uživaj!
2. Hrvatski jezik - Opis ptice
Prisjeti se teksta od četvrtka - Susjedi koji mi ne daju mira. Tamo si upoznao mnoge ptice a sigurno ih imaš i u svome dvorištu ili u tvojoj blizini.
Pred tobom su dvije pitalice. Pročitaj ih i pogodi rješenje!
Gosti dođu u proljeće, a odu u jesen. ______________
Dugi kljun i duge noge, naći ćeš me blizu vode. ____________
Zadatak je bio više nego lagan, zar ne? Promotri fotografiju rode.
Usmeno opiši fotografiju. Veličina, oblik tijela, čime je tijelo prekriveno, boje, oblik i duljina kljuna i nogu, boje, sve što zapaziš na fotografiji.
Znamo da je roda ptica selica! Odakle stiže u naše krajeve, gdje boravi kad se vrati k nama? Što znaš o rodinu gnijezdu? Čime se hrani i zašto rado boravi uz vodu?
Odgovori sam/ sama sebi na ova i slična pitanja. Ukoliko imaš nejasnoća, istraži pomoću interneta ili knjiga koje možda imaš kod kuće sve o rodama.
Kad budeš spreman/ spremna, evo tvog današnjeg zadatka!
Danas opisuješ rodu prema planu opisa koji već dobro znaš, no ponovimo!
OPIS = UVOD – koga ili što opisuješ
GLAVNI DIO – vanjski izgled, veličina, tijelo, perje, mjesto gdej se obično nalazi, osobine
ZAVRŠETAK – tvoj stav (odnos) prema opisanom,osjećaji, doživljaj...
Sjeti se da se kod opisa treba držati teme, opis treba biti kompozicijski utemeljen (uvod, glavni i završni dio), originalan (zanimljivo i kreativno osmišljen i napisan), uredno napisan (čitljiv), pravopisno točan (bez pravopisnih pogrešaka – veliko slovo, Č, Ć, IJE, JE…)
Rodu možeš opisati na stvaran ili slikovit način –mi ćemo danas opisivati slikovito
- koristimo svoje osjećaje, doživljaje, usporedbe, puno pridjeva.
3. Priroda i društvo Život biljke
Život biljke
Pogledaj video:
https://www.youtube.com/watch?v=fb2mUrcbDqo
Sjeti se važnost životnih uvjeta kada ste sadili svoju biljčicu graha. Što je sve potrebno za zdravi rast biljke?
Danas ćemo naučiti sve o životu biljke pod nazivom ŽIVOT BILJKE.
Pročitaj kratak tekst u Udžbeniku na stranici 32. i 33. i imenuj biljke na fotografijama.
Ovo prepiši u bilježnicu: Naslov ŽIVOT BILJKE
Za rast i razvoj biljkama su potrebni:
voda,
zrak,
tlo i
Sunčeva toplina i svjetlost.
Biljke su živa bića.
ŽITARICE |
POVRĆE |
VOĆE |
INDUSTRIJSKO BILJE |
kukuruz pšenica raž |
krumpir mrkva kelj |
jabuka kruška šljiva |
suncokret šećerna repa uljana repica |
Odigraj kratku igru i ponovi svoje znanje - nije teško!
ZADAĆA: RB 50..- Izvedi pokus - u vodu možeš dodati tintu - ako želiš!
i str. 52. i 53.
51. str. ne rješavaj taj smo pokus izveli u školi kada smo učili o uvjetima života.
4. TZK - opet plešemo ali uz vježbe-
Jedan me učenik iz našeg razreda (LT) zamolio i dao prijedlog za današnji sat tjelesnog. Nadam se da će vam biti zanimljivo kao što je i njemu bilo. Vidjela sam njegov video .
Pokušajte: Baby shark
5. DOD
Još jedna zagonetka u slici. Sjeti se igre Bum .
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |