7.5. četvrtak
Jutreko......
Nastavljamo nastavu na ovaj način do daljnjega. Znam da ste se veselili ,i ja sam, i da ste sada tužni, i ja sam, jer se nećemo naći u školi. No, nakon dva tjedna će donijeti nove mjere pa se nadam da ćemo se onda moći naći u klupama.
Do onda ..... znate već ..... sve vas grlim.
1. sat MATEMATIKA - Pisano dijeljenje - vježbanje
I danas kratka uputa - samo vježbamo dok ne postanemo mali majstori matematičari .
RB - 112. stranica
2. TZK - skači, penji se, preskači uže, igraj se loptom, kolutaj se na travi ili na tepihu, budi vani u dvorištu, pomaži roditeljima u vrtu, voćnjaku, kuhinji, pospremi svoju sobu..... samo se kreći.
3. PRIRODA I DRUŠTVO - Život životinja, U 36. i 37. str.
Upoznali smo život biljke, naučili koji su dijelovi biljke te što je sve potrebno da bi se biljka razvila.
Otvori link na kojemu ćeš saznati sve nove informacije o životinjama koje do sad nisi znao/ znala.
https://view.genial.ly/5e9e061d2763ea0da12e61a9/interactive-image-zivot-zivotinja
Prouči sadržaje u svojem udžbeniku na strani 36. i 37.
U svoju bilježnicu napiši naslov Život životinja
- nabroji nekoliko životinja i napiši gdje žive.
Domaće životinje Divlje životinje Kućni ljubimci
(Marinov kućni ljubimac . I vi sigurno imate svoje drage ljubimce koji vas vole i koje vi volite.)
Nabroji neke od životinja i napiši čime se hrane.
Biljožderi Mesožderi Svežderi
Ovaj link će ti pomoći u podjeli:
https://view.genial.ly/5e792036dd2dca0da6ce371f
Nakon što smo naučili koje životinje gdje pripadaju, gdje žive i čime se hrane, pokušaj odigrati igru i provjeriti jesi li upamtio koja se životinja čime hrani.
https://wordwall.net/hr/embed/51aff568176b4e7292a6ff87fc8f2762?themeId=1&templateId=2
Zadaća: RB 56, 57, 58. str. - imaš vremena do ponedjeljka.
4. HRVATSKI JEZIK - Djevojčica zlatnog osmijeha, Sonja Krstanović
Vjerujem da si jučer pročitao/la tekst dva puta kako smo se dogovorili i da ti se priča svidjela. Danas nastavljamo.
Pred tobom su dva izraza lica, kakve osjećaje izazivaju u tebi?
Razmisli i reci što sve možeš napraviti da bi tužnom licu vratio osmijeh?? Zapiši u pisanku!
Vjerujem da si smislio/ la originalna rješenja!
Usmeno si odgvorio/la na pitanja vezana uz priču na 187.stranici.
( Sigurno zaključuješ kako je djevojčica bila drukčija od ostale djece. Sve je osmijehom pretvarala u zlato.
Djevojčica je bila usamljena i tužna! Kojim svojim postupcima je to pokazivala? (sjedila je
sama u sobi i plakala)
Sunce je bilo dobro i suosjećalo je s njom. Postupci Sunca (bilo mu je žao djevojčice,
rastopilo je njezin osmijeh, pomagalo je)
Zaključujemo da u priči prevladava pripovijedanje. Ima i dijaloga, ali puno manje.
Plan ploče:
Djevojčica zlatnog osmijeha
Sonja Krstanović
Tema: tuga djevojčice zlatnog osmijeha
Likovi: djevojčica i Sunce
tužna dobro
usamljena suosjećajno
neupadljiva rado pomaže
f ) Pronađi u tekstu opis djevojčice i napiši u RB 130 str.
Riješi i 2. i 3. zadatak u RB
Do sutra sve vas grlim. Mislim na vas punoooooooo.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |