12.5. utorak
Jutreko….
Hm..! Ja svaki put pozdravim s jutreko a možda vi tek otvarate u podne pa bi morala pozdraviti i podneee…..
Bilo kako bilo…. nadam se da ste mi dobro i da možemo odraditi i ovaj utorak.
Najprije zagrli sam sebe i nasmiješi se. I već se bolje osjećaš, zar ne?
Ponovimo!
Filmovi: igrani, dokumentarni i animirani.
Animirani filmovi su : crtani, kolažni, lutkarski i računalno animirani.
Danas ćete pogledati crtani film Piccolo.
Kako nastaje crtani film?
https://www.youtube.com/watch?v=Y9u4AG52yz8
Nešto o filmu:
Dva susjeda žive u istoj kući kao najbolji prijatelji, sve dok jedan od njih ne kupi malu usnu harmoniku i počne nesnosno svirati. Susjed ne može izdržati i revanšira se sviranjem na velikoj harmonici. Nastaje pakosno nadmetanje sve većim i većim instrumentima. U pomoć dolaze ostali susjedi, i podijelivši se formiraju velike simfonijske orkestre i zborove. Paklena buka kulminira. Dolazi do neželjenih posljedica, a svemu tome uzrok je mala usna harmonika »Piccolo«.
Produkcija: Zagreb Film - 1959
Trajanje: 09'23''
Režija: Dušan Vukotić
Scenarij: Dušan Vukotić
Glazba: Branimir Sakač
Nakon gledanja filma pokušaj odgovoriti na ova pitanja: Po čemu možemo zaključiti da je riječ o animiranom filmu? O čemu govori film? Kada se odvija radnja filma? Gdje se odvija radnja filma?
Koji su se likovi pojavili u ovome filmu? Koje biste likove izdvojili kao glavne, a koje kao sporedne? Zašto?
Otvori bilježnicu i zapiši:
Animirani film:
Piccolo, Dušan Vukotić
Filmska vrsta ___________________________, ( kakav je to film)
Tema____________________________,
Vrijeme i mjesto radnje ___________________________,
Likovi: glavni:____________________________________
sporedni: ____________________
Filmska izražajna sredstva
Zvuk: ________________________________________(glazba, tišina, koje instrumente čuješ?)
Slika: __________________________________________ (kadrovi, boja itd.).
Zadaća: Što misliš o filmu? Napiši svoj osvrt.
Što misliš o završetku filma? Što misliš, zašto u filmu nema govora? Odgovori pismeno u bilježnicu.
2.Matematika – Pisano dijeljenje – Vježbanje
Uhvatili ste ritam dijeljenja samo još moramo malo vježbati.
Danas birate: RB str. 113 ili RB str 114., a možda ima i onih koji mogu riješiti obje stranice. Da vidimo! Sretno!
3.Likovna kultura: Boja – komplementarni kontrast
Uočavamo, prepoznajemo i izražavamo komplementarne odnose i kontraste boja
Pribor za rad:
Kolaž papir, ljepilo, škare, papir za podlogu
Ponovimo!
Osnovne boje su:
Izvedene boje dobivamo miješanjem osnovnih boja:
+ =
+ =
+ =
Komplementarni parovi: ( žuto- ljubičasto)
( crveno - zeleno)
( plavo - narančasto)
Pojam kontrasta! KONTRAST = SUPROTNOST! ( u prirodi, npr. crveni mak u zelenoj travi)
Komplementarni kontrast
Promotri reprodukciju umjetničkog djela i pronađi na njemu komplementarne parove boja!
Henry Matisse: „Zulma“
Zadatak:
Tvoj današnji zadatak je da kolaž tehnikom naslikaš polje makova.
( Popuni cijeli papir)
Pazi: komplementarni kontrast ( crveno - zeleno).
Kolaž - papir možeš rezati ili trgati, kako želiš!
Likovne radove šaljete svi. Ako ne stignete u utorak može i srijeda. Baš im se veselim.
Obožavam makove. Danas sam ih nabrala u šetnji. Prekrasni su, zar ne?
Možeš ih i ti nabrati za vašu terasu.
Eto, to je sve. Do sutra sve vas grlim!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |