23.4. četvrtak
Jutreko…..
Žabeki moji, čini mi se da moramo izdržati još malo. Dobre vijesti stižu. Možda se uskoro vidimo u klupama u školi među prijateljima. Do onda…… ne predajemo se. Pa nismo mi mačji kašalj nego 4. b.
Idemo odraditi današnji dan prema rasporedu:
UPAMTI!
U pisanom dijeljenju šesteroznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem redom dijelimo: stotisućice, desettisućice, tisućice, stotice, desetice i jedinice.
Rezultat dijeljenja provjeravamo množenjem.
*. Koji je broj 5 puta manji od broja 779 485?
R: O:
Rasadnik tulipana ( slika je preuzeta s interneta). vezano uz 5. zadatak u Udžbeniku.
2. sat TZK
Vježbajte uz Školu na trećem , gibajte se vani, kotrljajte, skačite, penjite se, igrajte se loptom, bilo što – važno je da se krećeš. Moram vam reći da sam i ja povećala kretanje. Prije sam šetala 4 km sada sam već na 6 km …aha!
Prošli put su se u zadatak više uključili dečki i dvije tri cure. Zato će možda ovaj zadatak biti izazov više za cure. Dečki ne dajte se. Uključite se i vi.
Popularan ples među mladima i mnogi mu ne mogu odoljeti.
Pokušajte. Snimite se i ako želite pošaljite mi snimku.
https://www.youtube.com/watch?v=r-8qeJMPyfQ
Već se veselim 😊
Svaki kraj ima svoje posebnosti i svoje poznate osobe i znamenitosti. Pa tako i ovaj kraj. Iz ovog kraja dolazi svjetski poznati Nikola Tesla.
Genijalac, izumitelj i znanstvenik ali i ….malo zanimljivosti:
- čovjek koji je bio opsjednut brojem 3 , pa je tako 3 puta prao ruke, 3 puta je prošao zgradu prije nego je ušao….
- mrzio je bisere pa nije htio razgovarati sa ženama koje su ih nosile
- obožavao je golubove
- mao je izoštren sluh pa je mogao čuti grmljavinu na 600 km ili kucanje sata u drugoj prostoriji,
- i još puno toga što će te vi otkriti istražujući pa ćete zanimljivost napisati u Padlet na stranici
A sada prezentacija o ostalim znamenitostima, zadacima i s igrom na kraju.
Evo, nekima ne otvara kviz pa sam ga stavila posebno.
Opis cvijeta – PISANA VJEŽBA - naslov
Tvoj je zadatak da opišeš ovaj cvijet prema planu opisa.
Ponovimo: Svaki pisani rad ima UVOD, GLAVNI DIO, ZAVRŠETAK.
UVOD – KOGA ILI ŠTO OPISUJEM
GLAVNI DIO – VANJSKI IZGLED, OSOBINE
ZAVRŠETAK – ODNOS PREMA ONOME ŠTO OPISUJEM
Pri opisivanju tratinčice vodi se nekim smjernicama koje ti mogu pomoći!
(Kakva je to biljka? Gdje raste?? Kakav joj je cvijet – oblik, boja, miris? Kakva su joj stabljika i listovi? Kakva je izgledom u odnosu na druge cvjetove? Kako je ti doživljavaš, sviđa li ti se i zbog čega? S čime taj cvijet možeš usporediti?)
U opisu se služi pridjevima, usporedbom i personifikacijom! Pazi na pravopisnu točnost te na smislenost rečenice! Budi originalan/originalna u opisu i predstavljanju cvijeta!
Eto, došli smo do kraja.
Do sutra sve vas grlim.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |